Dagens träningstajts

20130814-084001.jpg

Dagens träningstajts. Gamla älsklingar från HM:s youngsteravdelning Divided. Orättvist förpassade djupt in i garderoben sedan jag blev centralbyråkrat, som min goa kollega Fredrik brukar kalla oss. På gymmet gör de sig dock utmärkt i dessa mönstrade tider.

Tränar du i ”vanliga” kläder nån gång? Eller är du funktionsfascist, som jag vanligtvis också är?

6 reaktioner på ”Dagens träningstajts

  1. Funktion, svettas som en crazy person. Undantag – när jag är superlat och tränar i pyjamas direkt på morgonen (men blir alltid så äcklig då så jag tänker att jag inte ska göra om det vilket jag lämpligt nog glömmer på ett par veckor :-))

    Gilla

Säg nåt!

