Fri!

20130813-095813.jpg

Nämen hej tisdag, du kan bli bra!

Dansade hem efter jobbet igår. I samma stund som jag kom tillbaka från semestern klev jag på beredskap 24/7 – igår tog den slut och vi återgår till normalt tvådagarsschema. Ååååh så skönt jag sov i natt. Och ååååh vad fint det är att släppa telefonerna ur sikte för första gången på en vecka. Riktigt känner hur strålningen lämnar hjärnan.

Kan kanske rent av betyda springtur i sola i kväll. En vet inte.

Hur spenderar du denna härliga dag?

15 reaktioner på ”Fri!

  1. Uuhh, tisdagen spenderades på min söta lilla farmors begravning.. Och idag, dagen efter, känner jag mig fortfarande knäsvag och nervklen. Jag har nog levt lite i förnekelse, men hon var såklart gammal (och på slutet sjuk) – men det är ju skitjobbigt att inse att man inte kommer få träffa henne igen..! :-‘(

    Tack för din glada blogg, Jeanna! Snart är jag nog på banan igen.

    Gilla

    1. Åh så tråkigt, Lisa! Jag har aldrig haft några äldre släktingar så jag vet inte hur det känns, men förstår att det är supertrist. Önskar att jag hade haft några äldre släktingar som kunnat berätta hur det var att växa upp i en annan tid. Det verkar fantastiskt. Tänk vad fint att du ändå fick ha henne så länge! Håll de ljusa minnena nära.

      Stort tack för dina fina ord, Lisa. Stor, varm kram!

      Gilla

Säg nåt!

