Värmländska bloggpärlor

20130809-094231.jpg

I dag skjuter jag på morgongymmet eftersom jag var lite tagen av min blodgivning igår. Mycket olika hur en reagerar, en del märker ingenting. Andra blir trötta eller blir svaga och lite yra dagen efter, som jag. Det går dock över fort.

Istället vill jag bjuda på triss i grymma värmländskor. I morse råkade jag hitta en tjej på Instagram som jag gick på samma gymnasium som. Vi kände inte varann, men jag var en sån som pluggade skolkatalogen ni vet. Upptäckte att hon har en grymt inspirerande livsstil som instruktör – och har galet snygga armar. Ja, en får säga så. Lisa Alpstens blogg hittar ni här och på Instagram här.

#Yoga30d ledde mig till den här helt urhärliga och energiska tjejen – Emma Barremyr. En stjärna på blogghimlen. Inte minst för sina fantastiska råa bakverk och vackra bilder. Älskar hennes Instagram.

Som final – Värmlands egen fitnessdrottning, Michaela Augustsson. Rätt mycket slit bakom den symmetrin! Instagram här.

2 reaktioner på ”Värmländska bloggpärlor

Säg nåt!

