Träning suger

Smoothie med banan och jordgubbar

Ja, energi alltså. I dag är jag TRÖTT! En tuff vecka på gymmet känns, kroppen kräver mer mat. Och vila. Älskar’t!

Dagens sug var en riktig vitaminbomb. Eller okej, egentligen skapas suget av det faktum att jag passerar Blueberry varje dag. Men har satt köpstopp på mig själv för ett tag.

Slängde ner en banan, frysta jordgubbar samt kakao i mixern. Och ja. Smutti är gott hemma också.

12 reaktioner på ”Träning suger

    1. Stor like på DIG som säger så fin grej. Det händer att jag använder pp, dock ej regelbundet. Funderar på att testa ordentligt i samband med träning, har dock nån idé om att det inte är min grej… Faktiskt nåt jag funderar mycket på just nu. Använder du?

      Gilla

      1. Jag använde det mycket i samband med träning under en period då jag tränade mycket styrka. Tyckte att det gav goda resultat och liksom ”peppade” en i att pumpa på på gymmet ;) Men sen en tid tillbaka har jag mest tränat yoga och löpning och därmed inte kännt något behov av pp. Nu har jag blivit ”halvvego” (äter sällan kött och endast kravmärkt sådant om det änder) och funderar även på att köra igång med styrketräningen ordentligt igen. Därav det återigen växande intresset för pp. Var nyfiken på en åsikt från en klok förebild! =) Är det klokt att ”boosta” kosten med pp om man är vego och vill bygga muskler? Det kan ju inte skada tänker jag..?

        Gilla

  1. Smutti är alltid gott.

    Frågor om SS: när man gjort de där tre övningarna kan man träna lite mage då eller lägger man det på andra dagar?

    Om jag i vanliga fall lyfter 40 kg i marklyft är det där jag ska börja eller lägga mig lägre till en början?

    Och cardio, det jag göra i samband med passen?

    Funderar på att köra detta. Enkelt upplägg och precis vad jag behöver..

    kram, dorro

    Gilla

    1. Kul att du är sugen! Tycker att du kan köra mage efter passen. Cardio lägger jag på andra dagar. Glöm inte vilodagar bara!

      Tycker absolut att du ska lägga dig lägre än 40 kilo i början så att du får mer marginaler för ökning. Kanske runt 32,5 så där? Testa och se hur det känns!

      Kram!

      Gilla

Säg nåt!

