Jobbångest? Inte här

20130805-215710.jpgNä, några tidningsråd (värd att klicka på bara för bilden!) om att hantera jobbångest behövde inte jag i dag. Var på strålande humör när jag gick mot gymmet vid sju i morse och så har det fortsatt. Jag gillar mitt jobb. Och kollegerna. Sommaren som fortsätter. Och jag gillar räksalladen på Spisa hos Helena. Åh, som jag gillar den, faktiskt! Dagens matlåda får vänta till i morgon…

Ändock. Du som fortfarande har semester: njuuuuut!!!

19 reaktioner på ”Jobbångest? Inte här

  1. Hahahah, älskar bilden i tidningen! Jag har jobbat nästan hela sommaren även om det varit hemma så jag känner ingen ångest alls. Däremot får jag lite ångest över att jag inte har räkor hemma så jag kan äta en så god sallad.

    Gilla

  2. Jag hade inte heller någon jobbångest, men eftersom det bara var ett barn på mitt jobb så bestämde jag mig att min vikarie (a.k.a lillasyster) får jobba en vecka till själv så jag får en veckas semester till :)

    Gilla

  3. Jag sparar min semester till vintern och har jobbat hela sommaren så ingen semesterångest här inte. Salladen såg förresten oförskämt god ut! Smarr :)

    Gilla

      1. Det är relativt enkelt ordnat vettu… Jullov blir också bra! Dessutom är jag f-ledig varannan fredag så jag klagar inte (bara lite när lönen kommer, fun money byts mot familjetid. Värt det dock, såklart!)

        Gilla

Säg nåt!

