Jag i Metro om basövningar i dag

20130805-070507.jpg

I dag kan du hitta mig på sidan 17 i Metro, superkul!

Ämnet är crossfit vs basövningar. Vilket egentligen inte alls är motsatta saker, crossfit är basövningar. Men på tid. Jag tror definitivt att crossfit kan vara en perfekt inkörsport för att bli sugen på att ta in mer basövningar i den egna träningen. Särskilt om en inte har stött på dem så mycket tidigare, eller om en som jag gillar dem men lära sig tekniken ordentligt.

Lägger du in basövningar i din träning?

10 reaktioner på ”Jag i Metro om basövningar i dag

  1. Riktigt roligt! Jag blev intresserad (på nytt) av crossfit och basövningar genom en vän som ville att jag skulle komma och testa. Kom mig aldrig iväg till boxen men däremot har jag börjat köra mycket basövningar på egen hand. Så slipper jag stressen som du nämner :)

    Gilla

  2. Kul! Du är en riktig kändis :) Jodå, basövningar är ett måste, men den upptäckten hade jag nog inte gjort om jag inte kört crossfit från början.

    Gilla

Säg nåt!

