”Vinnarna” i #Yoga30d

Vevve och jag har haft enorm glädje av att följa alla deltagare i #Yoga30d. Det blev tidigt tydligt att yogan gjorde skillnad i människors liv. Lindrade smärta, lyfte upp skeva självbilder mot den nivå de ska ligga på. Kroppsuppfattningar har förbättrats, nya mål har satts upp och nåtts, ofta på höjder vi inte trodde att vi hade i oss.

Över hundra personer anmälde sig till utmaningen. De här sex får en materiel belöning:

Camilla beskrev en resa som rörde oss djupt. Vi vill att hon behåller sitt Yogobe-medlemskap i ett år till. Tack för att du har gett så mycket av dig, själv, Camilla!

Åsa har berättat om tuffa perioder med stress och panik. I dag gör hon stora framsteg åt rätt håll. Havsandningen hjälper henne. Och förhoppningsvis också hennes nya ekomatta från Manduka, som Yogagrossisten skänker. Tack, Åsa!

Tillsammans med Holistic och Jfine Cuisine vill vi också ge ytterligare fyra personer ett stort tack för att de har delat den här tiden med oss. Hem till Karin Wittur och Beatatjata kommer varsitt Inner Glow kit från Jfine Cuisine. En matserie skapad av Raw Food-kreatör Josefine Jäger.

Vi hoppas att Löparflickan är kokosfrälst. Till henne kommer ett kokospaket med kokosolja, kokossocker, kokosflingor och kokoschips från Holistic. De skickar också ett hälsopaket till Maria Siverman. Det innehåller supervitalis, D-vitamin, lactovitalis (probiotika) och mineraldroppar.

Stort tack alla för att ni har varit med. Och stort tack till våra sponsorer som peppat och gillat. Det har varit sommaren bästa grej hos mig!

8 reaktioner på ””Vinnarna” i #Yoga30d

  1. Jag är så OTROLIGT glad och lycklig! Har lite svårt att smälta det faktiskt! Jag kommer att använda min nya fina matta varje dag och varje gång så kommer jag att tänka på varför jag fick den och hur otroligt lyckligt lottad jag är som har träffat så många underbara människor genom den här utmaningen!! Och Ni underbara som drog igång det hela -❤❤❤❤. Jag är så otroligt rörd över den fina utmärkelsen!
    Från djupet av mitt hjärta TACK!!
    /❤

    Gilla

  2. Så roligt att förutom den härliga yogaupplevelse man fått denna månaden även få ett pris!!
    Stort tack Jeanna & Vevve för ett härligt initiativ och även till alla andra för fin inspo och härliga berättelser man fått via FB, Instagram och alla bloggar.
    Och givetvis även ett stort tack till yogobe som ställt upp med fri månad. Funderar starkt på fortsättning …
    Hoppas vi fortsätter ”ses” på Instagram och FB!
    =)

    Gilla

  3. Verkligen stort tack för den vinsten! Känner mig otroligt hedrad och glad för detta. Priset kommer nyttjas till max under året.

    Tack igen för att ni ordnat med den här utmaningen – som inte känts som en utmaning. Tack till alla som varit med under månaden och tack till yogboe.com

    Gilla

Säg nåt!

