Toppmat på Clarion Post och Norda Bar och Grill

20130722-231525.jpg

Har läst om hotellet Clarion Post i Göteborg i jag vet inte hur många bloggar. Senast att stämma in i hyllningskören är Sofy. Det är snyggt, tror jag.

Maten på restaurangen, Norda Bar och Grill, är gjord av Marcus Samuelsson, vilket känns som ett tecken på hög nivå.

Fetsant, kunde familjen konstatera efter en provsittning på terrassen i dag. Räksmörgåsen, hamburgaren och västkustsalladen fick alla lysande recensioner. Den mellersta är faktiskt något för riktiga burgarfantaster. Tyckte jag. Som är en själv.

Rekommenderas! Jag stämmer in i kören, med andra ord…

Har du varit på Clarion Post?

6 reaktioner på ”Toppmat på Clarion Post och Norda Bar och Grill

  1. Yep, bor ofta där när jag är i Gbg. Restaurangen är snygg och rätt bra men frukosten är katastrof! Inte vad gäller maten men ibland är där så mycket folk att det blir kaos och skolmatsal. Överlag är Post bäst med lagom antal gäster. :)

    Gilla

Säg nåt!

