Please check in

20130721-200212.jpg

Vilken fantastisk helg jag fick på Norrbyskär i Umeås skärgård. Karin har gjort bästa tänkbara val av make och själv var jag så glad över en hel kollohelg med mina knäppa bästisar.

Nu är vi strax i Stockholm igen, för att styra om mot Göteborg i morgon bitti. Kroppen är sliten, jag har fått till lite yoga under helgen, men ingen annan träning. Det hade definitivt gått, men mitt fokus har varit ett annat. Desto mer god mat, vin i plastglas och korvar kokta i eldkorgen i trädgården. Semester! Så fantastiskt fint.

Hur spenderade du din helg?

11 reaktioner på ”Please check in

  1. Härligt med bröllop! Jag längtar verkligen tills mina vänner börjar gifta sig, vi börjar komma in i den åldern så jag hoppas det inte dröjer alltför länge.

    Vi har festival här på min ö, så det kryllar av människor överallt och alla har humöret på topp, den bästa tiden på Åland är dessa nio festivaldagar!

    Gilla

    1. Om du är född året som står i din mejl så är det nog snart på gång. Det är liksom nu det börjar lossna rejält, jag är 86:a.

      Ida, var det du som skrev ett fint personligt inlägg i Yoga30d på fb? I så fall har jag tänkt mycket på dig och hoppas att du mår okej.

      Gilla

      1. Det är året jag är född, så det börjar bli dags snart!

        Ja, det var jag som skrev det. Kändes som rätt forum att vända sig till för stöd, fick många fina kommentarer. Jag mår bra om än lite omtumlad ännu, jag ångrade mig och S gav mig en ny chans. Jag tror att hösten håller Stockholm i sitt sköte, jag har bara varit så rädd. Men det blir nog bra! Tack för omtanken!

        Gilla

  2. Men åh, så underbart med bröllop. Jag vill också!! Både gå på bröllop och typ, gifta mig själv, haha! Jag har inte varit på ett bröllop sedan 1996… Måste nog umgås mer med folk som vill gifta sig ;)

    Gilla

Säg nåt!

