Bröllop i Umeå skärgård och dag sist i #Yoga30d

20130720-101328.jpg

God morgon!

I dag vaknade jag i Umeås skärgård. Hade just drömt att jag missade bröllopet jag är här för, men nä, puh. Dags för nummer tre i bästisgänget att bli gift. Vi som nyss var 19 och drack cider och dansade med varann. Inga män.

Det blir en fantastisk dag!

Det är också dag 30 och dag sist i den där utmaningen som har gjort min sommar så fin. #yoga30d. Njut av sista sucken! I morgon kommer Vevve och jag att posta ett inlägg vardera med info om vilka priser vi lottar ut.

Du som deltog och vill vinna priser ska:

Kommentera det inlägget
ELLER skriva ett eget inlägg och länka till våra inlägg (så att inte någon av oss missar ditt inlägg, vi ser nämligen länkar till oss i våra feeds)
ELLER skicka ett mail till info@skonpuls.nu och minatraningstajts@gmail.com
ELLER göra alla saker ovan om du vill, men det är inget krav.

Kram!

5 reaktioner på ”Bröllop i Umeå skärgård och dag sist i #Yoga30d

Säg nåt!

