Send to back – and pass your goodness forward

20130711-121926.jpg

Snyft så fort yogautmaningen #yoga30d har gått! Bara en tredjedel är kvar och jag utvecklas för varje dag. Underbart så klart! Men allra roligast med alltihop är ändå gemenskapen i vår Facebook-grupp. Dynamiken där skapas inte bara av att andra sköna nybörjare babblar loss och delar tips, nä, en av de finaste grejerna är att ett gäng instruktörer har hittat dit och delar råd, svarar på frågor och ger pepp flera gånger om dagen. Jag pratar om otroligt starka profiler, som Monika, Johanna, Milla och Jennie.

Min tacksamhet över att de ger oss av sin tid är enorm. Och det säger något om vad yoga är för mig. Godhet. Karma. Respekt och vänlighet. Precis de influenser jag vill ha mer av i mitt liv. För att smittas själv. Send to back, som det heter i mina favoritdataprogram. Skicka mig själv till det bakre lagret för att se verkligheten träda fram utan skuggan av mina påhittade behov.

För jag tror på att ge mer än jag vill ha. Peanutbutterrunner sa det fint häromdan.

6 reaktioner på ”Send to back – and pass your goodness forward

  1. Vi fortsätter en månad till va?! Har älskat den här utmaningen från början och kärleken till den har växt. Tack för att ni drog igång detta.

    Granolan? Hur gick det med den?

    Gilla

Säg nåt!

