Boot camp i trädgården

20130710-161448.jpg

Just nu är jag sugen på boot camp. Jag vill att min semester ska innebära tuff träning med stor variation, ute i naturen.

Det är dock en ärrad kropp som leker loss för tillfället. Jag lämnade Stockholm och gymmet med buller och bång, ett tufft pass med min älskling skivstången satte spår. Marklyft, utfall, axelpressar och sjukt strikta plankor (läs inlägget hos Josefin som förändrade mina plankor rejält!) känns från topp till tå.

Tackar livet för yogan, som kickar i gång de tröga lemmarna ändå. Med hjälp av Yogobe blandar jag allt jag har lust och landade i dag i ett skönt flow som fick mig att fundera på om jag ska gå någon kurs i höst och i så fall vad. Ashangan lockar igen men får vänta. Det är bra att testa nytt.

Efter lite lek avslutade jag med fem kilometers löpning och kroppen säger att det får vara lagom för i dag. Jag lyssnar. Ingen boot camp, men uppvärmning! Lägger min eftermiddag på att fortsätta bygga ut mitt hemmagym. Pilatesboll och TRX sällar sig nu till hopprep och gummiband. Jag filar på ett grymt träningsupplägg för min lilla boot camp. Det blir en strålande sommar, det här!

3 reaktioner på ”Boot camp i trädgården

    1. Hej Sara! Ja det gör jag, gillar feedly mycket förutom att jag inte får inläggen att stanna kvar vid offline-mode, alltså typ flygplan. Men det går säkert.

      Du ska dock kunna hinna mig, skriv in hela minatraningstajts.wordpress.com i söket. Jag hittade mig själv i alla fall. Älskar söket för övrigt.

      Gilla

Säg nåt!

