Semesterarbetar i bästa solkrämen

20130709-113009.jpg

20130709-113017.jpgHappy tisdag, darlings! Igår kväll landade vi äntligen på landet, Öland!, efter en lång resa med katter och cyklar och tusen resväskor överallt ungefär.

I dag sov jag länge, började dagen med solhälsningar och ser fram mot mer yogapepp fram mot kvällen. Måste bara klippa gräset först – en får så mycket sällskap när grönskan står hög…

Så, bikini och solkräm på, ut mot ogräset. Jag har förresten haft samma bikinis sedan jag var 15. Det är helt sant. Solkrämen har jag däremot bytt ut. Till en snäll och BRA från Eco cosmetics. Helt kladdfri. Älsk.

Vad gör du i dag?

10 reaktioner på ”Semesterarbetar i bästa solkrämen

  1. Haha, det är ju inte synd om dig iallafall! Jäklar vad avis jag blir. Själv sitter jag i ett kallt Östersund, mulet och 12 grader ute. Kan inte ens ha fönstren till min lägenhet öppna för då fryser jag så mycket att jag måste ha tjocksockar på mig. Det känns inte okej i juli.
    Idag har jag tagit det lugnt nu på förmiddagen och på eftermiddag har jag massa ärenden att göra, sedan ska jag och mamma åka och kolla på en bil som vi kanske ska köpa eftersom jag snart tar körkort (förhoppningsvis, klarade teorin igår och har uppkörning nästa vecka så håll tummarna), och sen ska jag äntligen färga håret. Skön och lugn dag, precis som det ska vara!

    Gilla

    1. Hehe nä, det är inte alls synd om mig. Vad kul att du är så nära kortet, grattis till avklarat prov! Hejar självklart på dig. Så här tänkte jag när jag skulle köra upp: men alltså, hon där har garanterat körkort. Och han. Och han. Vem som helst verkar klara det. Då kan även jag. Slutade med att det bara var skitkul att köra upp. Kör hårt!!!

      Gilla

  2. Idag (som egentligen är en dag för sent men..) är ag valpvakt åt min bästa väns finfina berner sennen-valp, vi slappar på soffan båda två, det regnar utanför och hela dagen är kravlös. Snart ska jag hem till kärleken och mysa på soffan resten av dagen, med undantag för ett gymbesök ikväll. Och vet du, igår sprang jag 7 hela kilometer utan det minsta ont i foten, känns så jäkla bra!!

    Ha det fantastiskt på Öland, kram!

    Gilla

      1. Ja nu gäller det att tygla sig och inte rusa iväg med träningen för snabbt, får inte glömma. Blir bättre och bättre på det, att ta det lugnt och vara lite mer balanserad.

        Min egen kille, en dalmatin som flyttat hem till mamma pga av pojkvännens hundallergi, var med och sprang långrundan. Valpen jag var hundvakt åt är så liten ännu så han går bara små små prommisar och sover ganska mycket :)

        Gilla

Säg nåt!

