Tömda muskler i dag

20130702-095715.jpg

Sweet Jesus så skönt det var att gå till jobbet och vila musklerna i dag. Två feta cappus senare är jag fortfarande lika trött – men lugnare.

Om man säger så här: jag kommer inte att behöva gå till gymmet den här veckan. Att montera ett helt hem räcker ;-)

6 reaktioner på ”Tömda muskler i dag

  1. Haha jag har ganska mycket träningsvärk i kroppen från igår när jag bara möblerade om hemma, eller ja jag sprang och yogade lite också men det känns inte som om det borde gett mig träningsvärk men vad vet man? haha, lycka till med hemmet iallafall! :)

    Gilla

Säg nåt!

