Recycling är något positivt, ni vet

20130627-085206.jpg

20130627-085201.jpgEmellanåt dyker det upp åsikter här på internetz om att det är trist med bloggare som återpublicerar sina instagrambilder. Well, om jag kunde skulle jag inte göra annat än träna och dokumentera med både språklig och bildlig illustration. Nu är jag dock en kvinna med sömnbrist och businesscard på SAS istället ;-)

Det är lite si och så med min träning just nu. Hade med mig allt utom sport-bh till Holland och min tänkta löptur fick bli en promenad. Jag föredrar att hålla ligamenten intakta, även de som håller koll på mina älskade boobs. En sen natt gör att jag känner mig som en miljon dollar och ett vrak på samma gång i dag. Kanske i… morgon? Tills dess fortsätter #yoga30d att bomba mig med inspo och jag rullade självklart ut mattan i morse. Vrak eller ej.

Tränar ni åt mig så länge?

6 reaktioner på ”Recycling är något positivt, ni vet

  1. Jag recyclar också… Och yogan får ALLTID plats trots galnaste – och tröttaste – dagen i mannaminne igår. Jag övade bergsposition medan jag väntade på Stor och meditationsbad (guidad kristen meditation – räknas också i min yoga!) över alla mina fina delar i kroppen innan jag till slut somnade sent igår kväll.

    Gilla

Säg nåt!

