Rå paj och det bästa sättet att äta 500 gram grönt om dan

Saker jag gör i kväll.

Rå paj med tranbär, mynta och äpple till fredagsfikat.20130627-210455.jpg

Äter min dagliga ranson jordgubbs. En liter om dagen allra minst.20130627-211057.jpg

Packar, packar, packar.20130627-210501.jpgOch nu ska jag jobba en stund.

Vad gör du?

6 reaktioner på ”Rå paj och det bästa sättet att äta 500 gram grönt om dan

  1. Hehe ICA här i stan har en liter svenska jordgubbar för 15 spänn, alltså fattar du drömmen?!
    Just nu så andas jag lite i soffan, det har varit en extremt tuff och stressig vecka på alla sätt och vis men jag ska snart rulla fram mattan för lite happy hips och sedan ska jag sova. Längtar. Och det är bara EN dag kvar till semester, ska bli så skönt!

    Gilla

Säg nåt!

