Så inspirerad av #yoga30d

20130625-113001.jpg
20130625-112908.jpg
Vi är nu inne på dag fem av trettio i #yoga30d. Här ovan ser ni en del av det ständiga flöde som vår hashtag fyller instagram med. Blogg- och internetzvärlden slår mig som vanligt med sin genomgoda öppenhet.

Det är uppenbart att vi är många som tycker att yoga är rätt himla klurigt. På ett härligt sätt. Och det är så kul! Visst är det inspirerande att följa Yoga_girl, Laura Sykora eller Mandy Martini på instagram. Men jag märker att vår tag gör mig mer yogasugen än på länge. För att när Laura Sykora står på en arm tänker jag: det där kan jag göra om hundra år. När jag ser andra newbies göra allt snyggare bryggor och hundar för var dag tänker jag: kan ni kan jag!

Och så hoppas att jag att ni andra också känner.

Missa inte vår facebookgrupp! Fullt ös där.

Kram och tack för att ni är med!

20130625-112510.jpgI morse lekte jag kamel.

4 reaktioner på ”Så inspirerad av #yoga30d

  1. Jag tycker att det är sjukt inspirerande med alla hashtags. Jag har ett enormt sug av att prova nya grejer hela tiden och jag har mått ofantligt bra den här veckan av att börja dagen med yoga. Häromdagen tog jag också en paus i allt målande och la mig på golvet och körde en meditationssekvens med Kitty Strand. Så underbart :) Så tack kära du för att du och Vevve drog igång den här utmaningen. För mig kommer det helt garanterat leda till mer yoga i vardagen även efter utmaningen. Heja oss :) KRAM

    Gilla

  2. Sällan har jag varit så sugen att ge mig in i de sociala medierna… men tiden är begränsad och jag är nöjd med mina prioriteringar. Tackar för den inspiration som bjuds här! :-)

    Hemma hos oss lät det så här ikväll:
    Mamma, mamma, titta hur jag kan stå!
    Ja, titta. Vet du vad det kallas?
    Nä.
    Det kallas för hunden.
    Men mamma, jag är en katt!

    Nu sover barnen och det är dags för mamman att leka hund. Eller katt.

    Gilla

Säg nåt!

