Nu kör vi – #yoga30d!

20130621-111832.jpgGlad midsommar, kära bloggvänner! Nu kör vi – #yoga30d är igång! Vi är drygt 80 (80!) deltagare med Vevve och mig inräknade. Hade du missat utmaningen och vill vara med? Skriv en kommentar bara så kör vi!

Ni har väl inte missat vår peppgrupp på facebook? #Yoga30d heter den förstås. Ni som vill peppar självklart på Instagram, bloggar, Twitter, vad helst ni har lust till. Vi använder taggarna #yoga30d, #yogobe och #gobeyogi.

Nu kör vi! Själv inledde jag med hjulet i morse. Om en månad kan jag kanske sträcka ut de där benen..?

Alla deltagare hittar du nedan. Har vi missat dig? Förlåt! Kommentera genast.

Malin, Jo, Helena, Emelie, AnnaKarin, Johanna, BeataTjata, Angelica, Livia, Linde, Alexandra, Ellinor, Camilla, Prilladonna, Hedan, Jennifer, Jenny, Jessie, Åsa, Cecilia, Cilla, Isadora, Frida, Åsa, Mikaela, Johanna, Kicki, Anna, Ulrika, Anna, Tanja, Helena, Sophie, Sven, Linda, Lotta, Amy, Nyfikna Johanna, Ida T, Karin W, Camilla, Paula, Karin Wittur, As it is-Marie, Löparflickan, Anne Brolén, Ida P, Fru Widlund, Sanna, Sabine075, Marias favoriter, Do more of-Linda, KarinD, Petra T, Caroline Rtz, Emelie H, Pålsson, Sofie W, Sofie B J, Pernilla S, Lisa, anna n, Karro Livskraft, djenns, annika, charlotta, emma, maria, Annie, Therese, Bettan, Angelica, Jenni, Nina, Härliga vardag, Caisa, Den tvetydiga mamman, Sofia, Hanna, Astrid, Agnes, Tina, Kristina, Felicia, Heja Erika, Broggan, Madelene, Mira, Karin, Emma, Eva, Hanna, Mor Nathalia, Victoria Warg.

32 reaktioner på ”Nu kör vi – #yoga30d!

  1. Vilken bra utmaning! Har funderat såå många gånger på att försöka få in yoga i mitt liv på ett enkelt sätt och det här känns som om det skulle kunna vara precis det!
    Är det försent att vara med?

    Gilla

    1. Det är för sent att vara med och vinna priser och så, nio dagar av trettio har ju tyvärr redan gått. Men visst ska du vara med och yoga resten av tiden och få och ge pepp med oss andra! Det tycker jag verkligen.

      Gilla

  2. Hej!
    Jag har missat och anmäla mig, men har gått med i yogobe och har kört några dagar nu :) Eller jag kanske är för sent ute?

    Gilla

  3. Jag säger som Lina, vilket gäng! Det här är så coolt! Och kul :D Ser fram emot att känna skillnaden i min kropp (och knopp?) efter 30 dagars yogande. Är så himlans stel och trögrörlig än..

    Gilla

  4. Härligt!! NU kör vi .. hann med ett yogapass i morse i solen innan regnet kom.
    Yogobe är ju toppen. Ska passa på att testa lite nya yogavarianter.
    Ha en fin midsommar på Öland nu! Är ju så nära – i Kalmar.
    =)

    Gilla

  5. Jag vill vara med! Har tänkt på det i flera dagar men inte bestämt mig förrän nu. Saknar blogg men ska försöka instagramma så gott det går. Ska bli kul att se var vi är om 30 dagar!

    Gilla

  6. Jag började utmaningen med 30 min MOJO-yoga via en video vid Yogobe idag. Perfekt start på dagen och utmaningen. Ha en skön midsommar!:)

    Gilla

Säg nåt!

