Välkommen midsommarvecka!

God morgon måndag! God morgon nya chanser och möjligheter. God morgon planering!

För jo, efter min lekvecka längtar jag efter en plan att hålla och förhålla mig till. Inleder faktiskt med att återförenas med ett par Team Stockholm-tjejer för lunchpass.

Midsommarveckan är en av mina favoriter. Jobbet går in i sommarlunk, bristen på hets gör mig mer effektiv och solen väntar lugnt utanför. Dessutom är midis min absolut bästa högtid – pepp.

Funderar på att sätta upp någonslags midsommarutmaning för mig själv för att inte dega ihop i helgen. Återkommer i ämnet, kanske är någon sugen på att haka på.

Är ni midsommarpeppade?

14 reaktioner på ”Välkommen midsommarvecka!

  1. Ojoj, kanske mest hetsiga veckan för mig – allt som ska vara klart innan semestern… Drömmer om att nästa vecka blir lite lugn och komma-ikappig (då är chefen inte här :-)) men nu är det full fart i tre dagar innan jag tar lite extra midsommarledigt! Fetpepp! Min svägerskas föräldrar har kommit ända från amerkatt för att fira svensk midsommar så vi går all in, förstås, på Holmen med allt vad det innebär. Och med träning, förstås. Älskar min holme-träning, längtar efter den!

    Gilla

    1. Mhm, jag tänkte att den här veckan skulle bli soft. Kom till jobbet och ba: du ska till Holland nästa vecka, föreläsa lite ba. Jaja. Det blir lugnt när man blir pensio.

      Jag tänker mig att du är en midislover som jag! Du och jag på varsin ö, med blomsterkrans i hår. Bästa tänkbara! Systerlyx, vad fint, krama mycket!

      Gilla

    1. Det är den! Tycker jag. Älskar den verkligen. Bra grepp, tjock och hård, tål kattklös ;-) Men det finns många bra som är lite billigare också, Jade är tex superpopulär och Mandukas PRO Lite är väldigt vanlig och mycket smidigare att transportera än min.

      Gilla

Säg nåt!

