En typ av perfekt morgon

20130611-111855.jpg

20130611-111909.jpg

I morse vaknade jag utvilad och peppad långt innan resten av stan hade gjort det. Ska jag springa? tänkte jag. Nä. I dag är det vila. Så jag gjorde något jag nästan aldrig gör. Jag tog en promenad.

I Vasaparken utanför vårt hus spelade kidsen fotboll redan strax efter sex. Vid Karlberg flockades löparna klockan halv sju. Jona Dahlqvist pratade meditation i mina lurar. Perfekta morgnar kan vara mycket. Det här var en variant.20130611-112032.jpg

8 reaktioner på ”En typ av perfekt morgon

Säg nåt!

