Sparkar ut planeringen genom fönstret

Bild 2013-06-10 kl. 08.05Tjo flöjt, ny vecka! Det kändes när jag gick till gymmet i morse. En peppig måndagskänsla, de flesta laddade efter en skön och solig helg, jag med all ny kunskap som pirrar i magen. I dag är kursens sista dag. Många av de andra fortsätter in på träningsintruktörskursen i morgon, men jag återgår till jobbet. Känns lite pirrigt det också, faktiskt.

Mitt träningssug har vaknat till liv och attackerar i full styrka. Jag vill göra allt! Vad ska man göra när man känner så? Planera. Vara den trökiga, präktiga. Tänka till för att minska skaderisken. Ja, det hade jag i alla fall svarat vilken annan måndag som helst. Men i dag är jag bara så glad över att orken är tillbaka är jag planerar att gör tvärtom. Gå på känsla. Leka loss. Gymma lte, springa lite, yoga lite. Utan plan.

Skönt.

Hur tränar du den här veckan? Eller går du bara på skolavslutningar? ;=)

9 reaktioner på ”Sparkar ut planeringen genom fönstret

  1. Igår blev det ett fitnessyouga pass och idag blir det minst en mil cykling och sedan ett pass till av vardera under veckan. Till helgen hoppas jag på en lång cykeltur med maken. Träningen planeras in för att hinna med en skolavslutning på onsdgskväll.

    Gilla

  2. Haha va härligt!!!! Underbar bild! :-D hmmm vet ej ännu, har så himla mkt på jobbet bara för att det är skolavslutningsvecka..haha…så det får lixåm bli som det bli! ;-)

    Gilla

      1. njaa…inte så mkt av det (tack o lov), utan u är folk lite busiga och betäller exotiska plankor, vlket jag tycker är ett schysst val! :-D

        Gilla

  3. Tycker de låter som en härlig plan att vara utan plan – denna veckan är det semester och jag tar det som det kommer. Började dagen med löpning idag helt oplanerat – och grymt skönt!

    Gilla

Säg nåt!

