Lyxdag med Casall och hälsoutbildning

IMG_8051
Jollan vill också smaka Aloe Vera från Whole Foods

Hej kompisar!

Från och med i dag och en vecka framöver är jag ledig för att gå teoretisk grundutbildning på The Academy. Äntligen! En lyxig me-dag med en lyxig start, eftersom Casall höll pressfrukost för att visa sin höstkollektion. IMG_8046Wow, vilket arrangemang! Jag är galet impad. Och wow vilket tema! Jag gillar det verkligen och blev galet träningssugen. Mer om det senare! Nedan ser ni några grejer som jag fick med mig hem. Flera av prylarna har jag dock redan, så jag tänkte lotta ut dem bland er. Mer om det kommer också sen!

IMG_8047

5 reaktioner på ”Lyxdag med Casall och hälsoutbildning

  1. Verkligen lyxdag! Och vad spännande att se vad som kommer att lottas ut :)

    Så himla roligt att du kör igång din utbildning nu. Det ska bli roligt att höra vad du tycker. Jag ska ju gå samma utbildning i januari :) Äntligen tog jag tag i det. wiiiieee! Kram

    Gilla

      1. Det hade varit fantastiskt roligt att gå ihop :) Men jag hade aldrig fått ihop pengarna redan till juni nu när du går. Tyvärr. Men vi kan säkerligen nörda ner oss i utbildningen tillsammans på något sätt ändå :P

        Gilla

Säg nåt!

