#Formtopp13 – blev det bara pannkaka?

IMG_7871Jag har verkligen inte varit något vidare på att samla ihop mina utmaningar på senaste tiden. Jag drog i gång fyra veckor ren mat och strax därefter #Formtopp13. Sedan kom liksom #Jobbtopp13 och #Restopp13. Hoppas att ingen blev besviken. I så fall är jag verkligen ledsen för det.

Jag har i alla fall fullföljt mina utmaningar, även om jag sparar formtoppstesterna till nästa vecka och post London. Det är också då de fyra veckorna officiellt är förbi. Men det bästa av allt är att jag har hittat ett sätt att äta på som jag mår väldigt bra av. Ni vet att jag har testat mycket och jag trodde faktiskt att det var så det skulle förbli. Att jag skulle få söka för alltid. Och så kanske det blir, men jag vet i alla fall att jag ha haft en tre veckor lång period av frist alldeles nu. Ro i mitt ätande. Det känns som en dröm.

Kan ni gissa hur?

Ren mat i fyra veckor var inte svårt, jag kan stolt säga att det är så jag lever. Det bara händer. Det blev ingen utmaning.

Hur gick det för er?

Så snart jag hinner ska jag samla ihop alla era mellistips. Och så ska jag prova dem! Nästa vecka går jag min kurs på The Academy. Den kommer ni definitivt att få följa med på. För min del är det längt och yey och galen inspiration. Hoppas att det låter som läsning som kan bli kul!

4 reaktioner på ”#Formtopp13 – blev det bara pannkaka?

  1. Jag tycker utmaningen har gett mig mycket! Har verkligen fått in tänket med ren mat (även om en och annan glass slunkit ner). Har också testat lite ingredienser som jag aldrig använt tidigare, vilket är ett stort plus! Kommer fortsätta på samma tänk framöver :)

    Gilla

  2. Jag håller med dig, fast det började som en utmaning från början så tog det inte så lång tid att inse att det faktiskt är såhär jag lever, bortsett från att mejerierna har fått stå åt sidan (som inte var så svårt att vara utan faktiskt). Kanske är jag lite mer medveten om vilka konstiga ingredienser som faktiskt gömmer sig i många livsmedel, men det ser jag bara som positivt. Jag kommer definitivt fortsätta så här, äta så rent som möjligt för att må så bra som möjligt. Fast njuta en bit brieost då och då ;). Det var urbra att du drog igång den här utmaningen så att jag faktiskt insåg detta om mig själv!

    Gilla

  3. Jag går omkring och känner mig jäkligt formtoppad nästan hela tiden nu. Allt rullar på liksom. Väljer bra mat före dålig, gör bra saker för mig själv och andra, är snäll mot mig själv, tränar mycket och allt som är roligt. Mår skitbra! Och det var din formtopp13 som drog igång mig efter många veckors formflopp. Tumme upp härifrån ;)

    Gilla

Säg nåt!

