Bjuder på en månad gratis yoga

20130530-113436.jpg

Film: höftöppnare med Johanna Andersson – finns gratis på Yogobe.se, klicka på bilden och testa!

Som ni vet är jag alldeles nybliven wannabe yogini sedan ett halvår tillbaka. Under våren har jag gått en grundkurs i ashtanga, men allra härligast har yogan varit när jag har fått rutin på att öva hemma. Då kommer flytet. Lusten. Vanan. Hemma måste inspirationen komma inifrån. Ingen instruktör hjälper eller peppar. Därför är jag så himla glad att det finns dvd:er och Youtube där jag kan bläddra omkring efter enskilda positioner eller hela pass.

Under Yoga Games blev jag introducerad för nya sajten Yogobe, med över 100 filmer med några av Sveriges främsta yogainstruktörer. De här filmerna kan du titta på och yoga till när och var du vill. Funkar på telefon, padda, dator, you name it. Det bästa av allt är att Johanna Andersson just nu bjuder dig på gratis medlemskap under en månad. Alla ni som funderar på att börja yoga, som vill få in fler kvalitativa pass eller som inte kan eller vill gå till studio just nu – in och testa! Vad har du att förlora..? Tja, lite missmod, stress och stela kroppsdelar. De grejerna kommer du losa, förstås. I övrigt: inget. Jag lovar.

Det enda du behöver göra är att bli medlem och skriva in koden JOHANNA. En månads yogapass gratis, alltså. På sajten hittar du dessutom bloggar, info om kommande event och resor, samt snabbfil till härliga yogaprodukter.

Just do it.

Och nej! Jag får inga pengar för att jag skriver det här inlägget. Bara satt ni vet.

Puss!

13 reaktioner på ”Bjuder på en månad gratis yoga

  1. Å, det här är ju hur bra som helst! Har inte lyckats ta mig i kragen och yoga en enda gång sen kursen tog slut i mars. Tack för det! Vad härligt!
    :)

    Gilla

  2. JAPP! Perfekt, ska fixa genast (eller så fort jag hinner sitta vid en dator som inte är jobb och på en matta som inte är heltäcknings). Sen får jag väl göra det jag kan, bråkig axel och en del yogaposer är så där. Men jag får väl utforska! Och göra det till min egen, hittepåyoga :-)

    Gilla

Säg nåt!

