Härlig raw food-helg

Hej darlings! Lite senare kommer lite kort om känslan efter helgens Yoga Games, men först måste jag visa lite av all god mat som jag åt under helgen. Wow, alltså. Utbudet var liksom som gjort för mig. Förvånande va..? Haha.

IMG_7847Helgens absolut godaste och mest välgörande mat bjöd min vän Maria på under lördagskvällen. Raw lasagne från Erica Palmcrantz Aziz bok Raw food på svenska. Tomatsås, avokado, svamp, zuccini, pecannötter. Precis vad min kropp behövde efter en utmanande första dag.

IMG_7867 På söndagen bullade Raw food-baren upp med fräsch, raw-kost. Jag valde en thaigryta med massor av grönsaker och cashewnötter. Supergod!

IMG_7841Från deras mässbås preppade jag mig också med kokosvatten och den goda, rawa baren nedan. Väldigt lyxigt! Barsen kan man lika enkelt göra själv och mina måltider bestod till största delen av kesella, frukt och nötter som jag hade köpt med mig från Ica. Men jag älskar ju de här grejerna. Och det här var en helg att unna sig.IMG_7868

Nu är jag sugen på att laga mer raw food igen. Det passar utmärkt nu när värmen har kommit, tycker jag. På torsdag åker jag till London, kanske hittar vi något smarrigt där?

Har du något bra raw food-recept att dela med dig av? Please do!

4 reaktioner på ”Härlig raw food-helg

Säg nåt!

