Era bästa tips på mat i Göteborg!

20130524-160356.jpg

Åh, jag vill äta här!

Ok, nu sväljer jag min avsky-SJ-feeling och struntar i att mitt Göteborgståg är grymt sent – jag är i alla fall på väg!

I morgon har jag middagsdejt med värmländska i exil, men i kväll vill jag nog ta med mig någon fräsch take away till min säng på Gothia Towers. Ni ger alltid sagolika mattips, hoppas hoppas att ni har något på lager även nu.

Var hittar jag fräsch mat i Göteborg? Soulfood! Inga vita dukar, gärna take away eller någonstans där det inte är obekvämt att vara ensam en fredagskväll.

Tror tyvärr inte att jag hinner till Raw food-baren innan stängning, annars hade jag helt solklart siktat på det.

Tusen tack till er som hjälper till att klura på bra tips!

3 reaktioner på ”Era bästa tips på mat i Göteborg!

  1. Vad jag förstår kommer Raw Food baren vara på plats på mässan så du kommer nog få smaka där. Trots att jag är Göteborgare är jag dålig på vart man ska äta. Jag äter aldrig ute så tyvärr. Hoppas vi ses imorgon. Jag tycker det vore roligt. Iiiiiiihhhhh, Yoga Games.

    Gilla

Säg nåt!

