Lunch med #Team Stockholm Vårruset

20130520-142055.jpg
20130520-142042.jpgIsadora och Älskar, älskar inte-Johanna. Om en vecka springer vi Vårruset ihop!

Igår gnällde jag lite subtilt på utbudet av hälsomat i Stockholm. Men visst finns det bra alternativ. Blueberry behöver väl knappast nämnas, jag har haussat Mix’n’go på Scheelegatan flera gånger tidigare. Att Panini är en favorit överraskar väl inte heller. I dag hittade jag dock en ny favoriträtt där: Lätthalstrad lax med sötpotatisnudlar, wakame och avokado. Mmm! Jag älskar wakame. Aloe vera-dryck med vetegräs till det och kroppen är laddad. Dessutom: sjukt bra sällskap! Bättre än maten, till och med. Tänk vilka härliga grejer den här bloggen för med sig!

6 reaktioner på ”Lunch med #Team Stockholm Vårruset

  1. åh vad gott det både ser ut och låter! Ska till sthlm nästa vecka (tar mig sällan tiden att faktiskt ta mig iväg, trots ynka 30 minuters färdväg..) så vill gärna festa till med ett riktigt god lunch – löst nurå! :D och eh, det var alltså på Panini..?

    Gilla

  2. Smarrigt. De gröna (något slags sjögräs är det väl) är min absoluta favorit – såå gott. Aloe-vera drycken har jag dock lite svårt med, den är liksom lite läskig tycker jag, hihi.

    Gilla

Säg nåt!

