Syresätter i Köpenhamn

20130518-115146.jpg

Happy lördag, söta ni! Så glad jag blev över era kommentarer igår. Tankar runt bloggen står dock på paus just nu, eftersom jag strax kliver ut i ett 25 grader varmt Köpenhamn. I utmärkt sällskap. Nöjet är mitt.

Självklart följer jag ändå Saras Årecykling, Göteborgsvarvet samt eventuell och efterlängtad Elbeåterkomst. Det värmer att trygga Bodycomf är tillbaka, bloggvärlden har känts rätt stillsam på senaste. Våren kom väl emellan. Men nu syresätter vi.

Och ni vårrusar väl? Bara drygt en vecka kvar! Och formtoppar?

Jag formbackar nog lite nu, men det där brukar jämna ut sig ändå. Stor kram!

7 reaktioner på ”Syresätter i Köpenhamn

  1. Hoppas du mår bra och det är bra att lay back om man känner så. :-) Du gör så rätt så!
    Jodå, jag har kört styrka och löpning. Hmmm det blev 23 km denna veckan. :-)

    Gilla

Säg nåt!

