Yogiska dödssynder

20130513-184618.jpg
20130513-184612.jpg

Ops! Begick jag just två yogiska dödssynder..? Först åt jag en stor mellis bara en timme innan passet. Sen ORKADE jag bara inte tvätta mitt svettiga hår. Bara den minst lika svettiga kroppen. Ska nog placera mig långt bak under kvällens praktik…

Allt är Hans fel! Det var så fantastisk roligt och svettigt och energiskt hos honom i dag.

Det gör vi om!

9 reaktioner på ”Yogiska dödssynder

  1. Nu när vi ändå är inne på yoga. Jag gillar yoga, men har inte utövat på väldigt länge. Tänkte börja igen, men känner mig lite rådvill i djungeln av all yoga. Så jag tänkte att jag frågar dig! Tycker du att det är nödvändigt att gå på klasser eller kan man köra hemma? Om man yogar hemma, är det bäst med app, video eller bara beskrivning på papper då, tycker du? Om app/video: vilken är bäst? Är det dyra köpevideos eller finns det på typ youtube? Man får nog räkna mig som nybörjare, så det får vara basic :) Ta hand om dig. Kram!

    Gilla

Säg nåt!

