#formtopp13 på semester

20130512-202213.jpgMin arm i morse. Jag gillar den!

Så. Hur har det gått att formtoppa och samtidigt ha fyra sköna semesterdagar på landet?

Bra! Landet är som gjort för formtopp. Jag har sprungit mer än på lääänge. Äntligen yogat lite i gräset. Om kvällarna har vi lagt färska grönsaker och fint kött på grillen. Visst har vi fikat och druckit lite vin. Formtoppat själarna. Så känns det! Att gå back to basic har verkligen lett mig in på alldeles rätt formspår igen. Det här kommer gå topp.

Hur känns det hos er?

Lite grejer jag har ätit i helgen:

20130512-202057.jpgRumpstek! (Hihi)
20130512-202111.jpgBrownieglass!
20130512-202159.jpgBilmat!
20130512-202207.jpgBildessert!

10 reaktioner på ”#formtopp13 på semester

  1. Hmm det går sådär… Efter en weekend i Amsterdam med alldeles för god mat, vin och öl så är jag nog i inte där jag tänkt mig i formtoppen!? Men en dag var väldigt positiv i Amsterdam. Löparkläderna var ju med och sambon och jag fick till en rejäl morgonlöprunda på hela 7km. :-) Der var väldigt länge sen jag sprang så långt. Jag är riktigt glad åt det. Sedan slog jobbet till med jättemycket att göra. Så jag försöker sträva mot min #formtopp13 så sakteliga. Jag tänker på det hela tiden och blir så inspirerad av dig Jeanna och alla er andra! :-)

    Kram T

    Gilla

  2. Det känns bra! Hittat glädjen i löpningen verkligen! Ironiskt nog sitter jag med en pizza framför mig, men om frekvensen inte blir högre än vad den är nu (en gång i halvåret) tänker jag att det är lugnt. Blir peppad och inspirerad av dig! Kram

    Gilla

  3. så himla bra skrivet, ”formtoppat själarna”!
    denna veckan har varit kass rent ät och träningsmässigt. Noll träning (väldigt ovanligt ändå) och massa fika och godis, mycket rester från mitt 30-årskalas osv. Nåja, inget jag grämer mig över (självvalt ju!), nu är det ny vecka och jag är peppad till tusen!

    Snygga armar!

    Gilla

  4. wow, snyggarmen! ;-)
    Jo det går bra, hinner med mtb, löpning och styrka..haha och massa gott emellan det. Försöker njuta av livet en smula. ;-)

    Gilla

Säg nåt!

