Vad har jag att vara tacksam för?

DSC_2071 DSC_2074

Jojohanna skriver om tacksamhet, och uppmanar sina läsare att fylla på.

Vad har jag att vara tacksam för?

  • Just nu är jag urglad över att befinna mig på landet. Vara ledig. Kunna vara i skogen på tre sekunder om jag vill.
  • Jag är tacksam över att det verkar som att vi är på väg att få en större lägenhet under sommaren. Det ska bli fint att få tillbaka sin personliga sfär.
  • Jag är tacksam för mina föräldrar, som förgyllde förra veckan och fyllde mig med kraft.
  • För att det händer så mycket roligt just nu. Framför allt på fritiden. Kommande helger består av: Köpenhamn, Yoga games, London, kurs på The Academy, midsommar, sånt.
  • För den här bloggen, för att den ger mig ett utrymme där jag kan ägna mig åt något jag älskar. För att ni är här och läser och skriver smarta kommentarer.
  • Jag är ständigt tacksam över min kropp. Den funkar bara väldigt bra. Det är liksom sällan några problem med den här kroppen. Den bara fortsätter funka. Det tänker jag ofta på.

Vad är du tacksam för?

3 reaktioner på ”Vad har jag att vara tacksam för?

  1. Just idag är jag tacksam för att jag är frisk nog att träna så att jag kan få en rejäl träningsvärk! När jag ojar mig för att alla rörelser är rejält obekväma brukar jag tänka på hur lyckligt lottad jag faktiskt är….

    Gilla

  2. Fint, det är viktigt att komma ihåg allt vi är tacksamma för och inte fokusera på det som inte fungerar. Jag är tacksam för mitt liv generellt och för att jag har förmågan att se det positiva i det mesta!

    Gilla

Säg nåt!

